HUISSTIJL & WEBSITE

OPDRACHTGEVER: PLEK JEUGDONTWIKKELCENTRUM

In opdracht van Sylt Support heb ik voor Plek Jeugdontwikkelcentrum de nieuwe huisstijl en website ontworpen.

Het logo heeft een speels karakter en symboliseert de kwaliteiten van kinderen. De kleuren zijn vrolijk en zorgen dat kinderen zich snel op hun gemak voelen.

Voor de website hebben we gekozen voor een duidelijke en herkenbare beeldtaal.

STIJLGIDS NAJAAR

OPDRACHTGEVER: home made by

De stijlgids van het interieurmerk Home Made By is een prachtig magazine dat halfjaarlijks in een grote oplage verschijnt. Boordevol interieur inspiratie, binnenkijkers, handige tips en bijzondere interviews. Samen met het talentvolle design- en marketingteam van Home Made By wordt de content gecreëerd. Hierbij verzorg ik de volledige grafische vormgeving.

WEBSHOP

OPDRACHTGEVER: FEET OFF THE GROUND

Feet off the Ground verkoopt unieke schommels: speciaal voor volwassen billen en voor binnen en buiten. Hiervoor is een huisstijl en webshop ontwikkeld.

Meer te zien op:
www.feetofftheground.nl

VERPAKKING VERFCOLLECTIE

OPDRACHTGEVER: HOME MADE BY

Een unieke verpakkingslijn voor de verfcollectie van Home Made By. Diep mat zwart op een katoenachtig papier in combinatie met het goudfolie geeft deze bijzondere verfcollectie de gewenste uitstraling.

Catalogus

OPDRACHTGEVER: ZUIVER

Ieder jaar brengt Zuiver een catalogus uit met alle informatie over hun producten en diensten. Dit keer mocht ik deze dikke “bijbel” ontwerpen waarin alle modellen inclusief specificaties worden weergegeven.

BROCHURE ZOMER

OPDRACHTGEVER: RAPP. Amsterdam

Voor het nieuwe kledingmerk RAPP. Amsterdam werd een handzame brochure ontwikkeld. 28 pagina’s sfeer- en lookbook beelden van de collectie spring/summer. De brochure wordt meegegeven aan prospects (groothandel) en ligt in kledingzaken als inspiratie voor de consument.

HUISSTIJL & BRANDBOOK

OPDRACHTGEVER: ONLINE FLOWER AUCTION

Online Flower Auction is een nieuwe digitale veilingklok voor snijbloemen. De cirkels in het logo symboliseren de dynamiek van de veilingklok en het groene verloop zorgt voor beweging. In verschillende communicatie uitingen komen de cirkels en het verloop terug als huisstijlelementen. Hierdoor ontstaat er een unieke uitstraling die aansluit bij het DNA van het bedrijf.

BROCHURE

OPDRACHTGEVER: HOLLA ROSES

Voor de Trade Fair Aalsmeer heb ik voor Holla Roses een handzame brochure ontwikkeld. In de brochure wordt in een notendop het DNA, de werkwijze en de producten van Holla Roses uitgelicht. 

Samenwerking met SO Marketing & Communicatie

 

HUISSTIJL AALSMEER LOKAAL

OPDRACHTGEVER: AALSMEER LOKAAL

Een huisstijl voor een nieuw online platform voor ondernemers in Aalsmeer. 

Het icoontje van het logo is opgebouwd uit een patroon (“netwerk van ondernemers”). De A wordt gevormd door de uitsparing van het silhouet van een profiel (“ondernemer”). De kleuren rood, groen en zwart zijn de kleuren van de Gemeente Aalsmeer.

huisstijl & verpakking e•bloom

OPDRACHTGEVER: SYLT SUPPORT

Voor de nieuwe online bloemenservice E•bloom heb ik de huisstijl, een merkhandboek èn een verpakkingslijn ontworpen en uitgewerkt. Het bedrijf heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan dus daar is bij het ontwerp van de verzenddozen rekening mee gehouden. 

HUISSTIJL & kaartencollectie

OPDRACHTGEVER: VIDEOGIFT

Videogift brengt jouw videoboodschap bij de ontvanger thuis dmv unieke kaarten. In de huisstijl komt het herkenbare ‘afspeel’ tekentje terug in het logo en patroon.

WEBSITE GROEN IMAGO

OPDRACHTGEVER: SYLT SUPPORT

Groen Imago is een allround groenspecialist. Van mooie kamerplanten tot een prachtig tuinontwerp. En van een groen dak tot een verticale tuin in huis. In opdracht van Sylt Support heb ik de website van Groen Imago ontworpen. 

Meer te zien op:
www.groen-imago.nl

logo ontwerp

OPDRACHTGEVER: Marijke van der Kolk

Een persoonlijk maar ook zakelijk logo voor een zelfstandige onderwijs adviseur – consulent. 

De kleuren zijn weloverwogen gekozen: Geel staat voor educatie, optimisme en energie. Blauw is betrouwbaar en integer. Het heeft het vermogen om tot de kern te komen en overzicht aan te brengen in ingewikkelde zaken.

DOOSJES GELUK

OPDRACHTGEVER: LUCKY TOUCH

Voor Lucky Touch heb ik 8 verschillende ontwerpen gemaakt voor geluksdoosjes. Ieder ontwerp heeft een andere boodschap en een klein cadeautje zoals een klavertje vier, geluksmuntje of een gelukspoppetje. Superleuk om aan iemand of meerdere personen te geven.

Meer te zien op:
www.luckytouch.nl

HUISSTIJL ANITA's CHOICE

OPDRACHTGEVER: SYLT SUPPORT

In opdracht van Sylt Support heb ik een nieuwe huisstijl ontwikkelt voor Anita’s Choice, een webshop in woonaccessoires. Het oude logo voldeed niet meer aan de uitstraling die de eigenaresse voor ogen had met haar bedrijf. De wens was meer luxe, kwaliteit en klasse. De “A” staat symbool voor een lint aan een cadeau.

Folder 6-luik

OPDRACHTGEVER: HOME MADE BY

Halfjaarlijkse folder voor het interieurmerk Home Made By waarin de nieuwste Home Stories worden gepresenteerd. De uitvoering is een 6-luik met mooie inspiratiebeelden en waarin de mogelijkheid wordt geboden om van je huis een ècht thuis te maken. Het merk heeft hiervoor een uniek concept ontwikkeld.

HUISSTIJL eveline witte

OPDRACHTGEVER: Sylt SUPPORT

Eveline Witte begeleidt mensen bij verlies, rouw en sterven. Voor haar bedrijf heb ik een huisstijl ontworpen waarbij de cirkel symbool staat voor het leven. Voor de ene persoon zal deze afgesloten zijn, de ander ziet een doorgang naar een hiernamaals. De cirkel staat ook voor het doorgaande proces in het leven van ontmoeten, hechten, afscheid nemen, rouwen en betekenis geven. 

De schaduw is er in te zien. Verlies zal met je meegaan als een schaduw, soms naast je, soms achter je en in ene ligt het levensgroot voor je. 

stijlgids najaar 2019

OPDRACHTGEVER: HOME MADE BY

Ieder half jaar brengt het interieurmerk Home Made By een nieuwe stijlgids uit, bestaande uit 100 pagina’s interieurinspiratie. Samen met het talentvolle design- en marketingteam van Home Made By wordt de content gecreëerd. Voor deze editie heb ik een deel van de art direction en de volledige grafische vormgeving verzorgd.

HUISSTIJL 101 foto's

OPDRACHTGEVER: 101 foto's

Met het 12,5 jaar jubileum in aantocht was de huisstijl voor 101 Foto’s aan vernieuwing toe, passend bij de huidige koers van het bedrijf.

WEBSITE VILLA SAMAKI

OPDRACHTGEVER: PARTICULIER

Voor een particuliere opdrachtgever heb ik de website van een vakantievilla ontworpen en gerealiseerd in WordPress.

INSPIRATIE KAARTEN

OPDRACHTGEVER: HOME MADE BY

Ieder halfjaar komt de nieuwe collectie van Home Made By in de winkels. Naast de stijlgids wordt in de winkels gebruik gemaakt van zgn. inspiratiekaarten met daarop de interieurtrends van dat seizoen uitgelicht.

stijlgids winter

OPDRACHTGEVER: home made by

De stijlgids van het interieurmerk Home Made By is een prachtig magazine dat halfjaarlijks verschijnt. Boordevol interieurinspiratie, binnenkijkers, handige tips en bijzondere interviews.

VOUWFOLDER (‘BOOQI’)

OPDRACHTGEVER: BATIAN FLOWERS

Keniaanse bloemenkwekerij Batian Flowers gebruikt deze unieke vouwfolder (ook wel Booqi genaamd) voor beurzen en tentoonstellingen. Op de voorzijde worden de verschillende productgroepen uitgelicht. Op de achterzijde staan alle artikelen overzichtelijk en op kleur gesorteerd.

MERKBOEK

OPDRACHTGEVER: home made by

Het merkboek van Home Made By omschrijft waar het merk voor staat en welke voordelen het voor de consument te bieden heeft.

PRODUCTFOLDER

OPDRACHTGEVER: EXPRESSO FASHION

Van 2014 t/m 2016 was ik als Art Director bij Expresso Fashion verantwoordelijk voor de visuele uitstraling van het modemerk. Ik was werkzaam als content createur en als producent van diverse on- en offline communicatie uitingen.

LOGO ONTWERP

OPDRACHTGEVER: ROMY VEUL

Nieuwe huisstijl voor een jong, energiek en kleurrijke tekstschrijver. Haar schrijfstijl is vlot, helder en met een vleugje humor.

CAMPAGNE INTRODUCTIE NIEUWE ROOS

OPDRACHTGEVER: DECOFRESH

Van concept tot uitvoering heb ik de introductie van een nieuwe roos verzorgd. Uitingen kwamen rond Valentijnsdag in de Britse vakbladen.

STIJLGIDS VOORJAAR

OPDRACHTGEVER: home made by

De stijlgids van het interieurmerk Home Made By is een prachtig magazine dat halfjaarlijks in een grote oplage verschijnt. Boordevol interieur inspiratie, binnenkijkers, handige tips en bijzondere interviews. Samen met het talentvolle design- en marketingteam van Home Made By wordt de content gecreëerd. Hierbij verzorg ik de volledige grafische vormgeving.

FOLDERS WOONSTIJLEN

OPDRACHTGEVER: HOME MADE BY

In de winkel wordt de nieuwe collectie per woonstijl gepresenteerd en ondersteund door folders met inspiratie beelden.

ART DIRECTION

OPDRACHTGEVER: FEET OFF THE GROUND

Voor een nieuw merk op het gebied van schommels zijn er campagnebeelden gemaakt die gebruikt worden voor diverse on- en offline communicatie uitingen.

MAGAZINE WINTER

OPDRACHTGEVER: EXpresso Fashion

Het modewerk Expresso Fashion brengt ieder kwartaal een inspiratie magazine uit. Hierin staan de nieuwste collecties centraal, worden er stylingtips gegeven en krijgt de lezer ‘een kijkje in de keuken’ van het modemerk. Voor het magazine heb ik van 2014 t/m 2016 de art direction en vormgeving verzorgd.

Stijlgids

OPDRACHTGEVER: Home Made By

De stijlgids van het interieurmerk Home Made By is een prachtig magazine dat halfjaarlijks verschijnt. Boordevol interieurinspiratie, binnenkijkers, handige tips en bijzondere interviews.

MAGAZINE FALL

OPDRACHTGEVER: EXpresso Fashion

Van 2014 t/m 2016 was ik als Art Director bij Expresso Fashion verantwoordelijk voor de visuele uitstraling van het modemerk. Ik was werkzaam als content createur en als producent van diverse on- en offline communicatie uitingen.

SPREEKT MIJN ONTWERPSTIJL JE AAN? EN BENIEUWD WAT IK VOOR JOU KAN BETEKENEN?

Neem contact met mij op. Dan kunnen we samen kijken waar ik jou bij kan helpen.