HUISSTIJL & WEBSITE
OPDRACHTGEVER: PLEK JEUGDONTWIKKELCENTRUM
In opdracht van Sylt Support heb ik voor Plek Jeugdontwikkelcentrum de nieuwe huisstijl en website ontworpen.
Het logo heeft een speels karakter en symboliseert de kwaliteiten van kinderen. De kleuren zijn vrolijk en zorgen dat kinderen zich snel op hun gemak voelen.
Voor de website hebben we gekozen voor een duidelijke en herkenbare beeldtaal.
STIJLGIDS NAJAAR
OPDRACHTGEVER: home made by
De stijlgids van het interieurmerk Home Made By is een prachtig magazine dat halfjaarlijks in een grote oplage verschijnt. Boordevol interieur inspiratie, binnenkijkers, handige tips en bijzondere interviews. Samen met het talentvolle design- en marketingteam van Home Made By wordt de content gecreëerd. Hierbij verzorg ik de volledige grafische vormgeving.
WEBSHOP
OPDRACHTGEVER: FEET OFF THE GROUND
Feet off the Ground verkoopt unieke schommels: speciaal voor volwassen billen en voor binnen en buiten. Hiervoor is een huisstijl en webshop ontwikkeld.
Meer te zien op:
www.feetofftheground.nl
VERPAKKING VERFCOLLECTIE
OPDRACHTGEVER: HOME MADE BY
Een unieke verpakkingslijn voor de verfcollectie van Home Made By. Diep mat zwart op een katoenachtig papier in combinatie met het goudfolie geeft deze bijzondere verfcollectie de gewenste uitstraling.
BROCHURE ZOMER
OPDRACHTGEVER: RAPP. Amsterdam
Voor het nieuwe kledingmerk RAPP. Amsterdam werd een handzame brochure ontwikkeld. 28 pagina’s sfeer- en lookbook beelden van de collectie spring/summer. De brochure wordt meegegeven aan prospects (groothandel) en ligt in kledingzaken als inspiratie voor de consument.
HUISSTIJL & BRANDBOOK
OPDRACHTGEVER: ONLINE FLOWER AUCTION
Online Flower Auction is een nieuwe digitale veilingklok voor snijbloemen. De cirkels in het logo symboliseren de dynamiek van de veilingklok en het groene verloop zorgt voor beweging. In verschillende communicatie uitingen komen de cirkels en het verloop terug als huisstijlelementen. Hierdoor ontstaat er een unieke uitstraling die aansluit bij het DNA van het bedrijf.
HUISSTIJL AALSMEER LOKAAL
OPDRACHTGEVER: AALSMEER LOKAAL
Een huisstijl voor een nieuw online platform voor ondernemers in Aalsmeer.
Het icoontje van het logo is opgebouwd uit een patroon (“netwerk van ondernemers”). De A wordt gevormd door de uitsparing van het silhouet van een profiel (“ondernemer”). De kleuren rood, groen en zwart zijn de kleuren van de Gemeente Aalsmeer.
huisstijl & verpakking e•bloom
OPDRACHTGEVER: SYLT SUPPORT
Voor de nieuwe online bloemenservice E•bloom heb ik de huisstijl, een merkhandboek èn een verpakkingslijn ontworpen en uitgewerkt. Het bedrijf heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan dus daar is bij het ontwerp van de verzenddozen rekening mee gehouden.
WEBSITE GROEN IMAGO
OPDRACHTGEVER: SYLT SUPPORT
Groen Imago is een allround groenspecialist. Van mooie kamerplanten tot een prachtig tuinontwerp. En van een groen dak tot een verticale tuin in huis. In opdracht van Sylt Support heb ik de website van Groen Imago ontworpen.
Meer te zien op:
www.groen-imago.nl
logo ontwerp
OPDRACHTGEVER: Marijke van der Kolk
Een persoonlijk maar ook zakelijk logo voor een zelfstandige onderwijs adviseur – consulent.
De kleuren zijn weloverwogen gekozen: Geel staat voor educatie, optimisme en energie. Blauw is betrouwbaar en integer. Het heeft het vermogen om tot de kern te komen en overzicht aan te brengen in ingewikkelde zaken.
DOOSJES GELUK
OPDRACHTGEVER: LUCKY TOUCH
Voor Lucky Touch heb ik 8 verschillende ontwerpen gemaakt voor geluksdoosjes. Ieder ontwerp heeft een andere boodschap en een klein cadeautje zoals een klavertje vier, geluksmuntje of een gelukspoppetje. Superleuk om aan iemand of meerdere personen te geven.
Meer te zien op:
www.luckytouch.nl
HUISSTIJL ANITA's CHOICE
OPDRACHTGEVER: SYLT SUPPORT
In opdracht van Sylt Support heb ik een nieuwe huisstijl ontwikkelt voor Anita’s Choice, een webshop in woonaccessoires. Het oude logo voldeed niet meer aan de uitstraling die de eigenaresse voor ogen had met haar bedrijf. De wens was meer luxe, kwaliteit en klasse. De “A” staat symbool voor een lint aan een cadeau.
Folder 6-luik
OPDRACHTGEVER: HOME MADE BY
Halfjaarlijkse folder voor het interieurmerk Home Made By waarin de nieuwste Home Stories worden gepresenteerd. De uitvoering is een 6-luik met mooie inspiratiebeelden en waarin de mogelijkheid wordt geboden om van je huis een ècht thuis te maken. Het merk heeft hiervoor een uniek concept ontwikkeld.
HUISSTIJL eveline witte
OPDRACHTGEVER: Sylt SUPPORT
Eveline Witte begeleidt mensen bij verlies, rouw en sterven. Voor haar bedrijf heb ik een huisstijl ontworpen waarbij de cirkel symbool staat voor het leven. Voor de ene persoon zal deze afgesloten zijn, de ander ziet een doorgang naar een hiernamaals. De cirkel staat ook voor het doorgaande proces in het leven van ontmoeten, hechten, afscheid nemen, rouwen en betekenis geven.
De schaduw is er in te zien. Verlies zal met je meegaan als een schaduw, soms naast je, soms achter je en in ene ligt het levensgroot voor je.
stijlgids najaar 2019
OPDRACHTGEVER: HOME MADE BY
Ieder half jaar brengt het interieurmerk Home Made By een nieuwe stijlgids uit, bestaande uit 100 pagina’s interieurinspiratie. Samen met het talentvolle design- en marketingteam van Home Made By wordt de content gecreëerd. Voor deze editie heb ik een deel van de art direction en de volledige grafische vormgeving verzorgd.
VOUWFOLDER (‘BOOQI’)
OPDRACHTGEVER: BATIAN FLOWERS
Keniaanse bloemenkwekerij Batian Flowers gebruikt deze unieke vouwfolder (ook wel Booqi genaamd) voor beurzen en tentoonstellingen. Op de voorzijde worden de verschillende productgroepen uitgelicht. Op de achterzijde staan alle artikelen overzichtelijk en op kleur gesorteerd.
STIJLGIDS VOORJAAR
OPDRACHTGEVER: home made by
De stijlgids van het interieurmerk Home Made By is een prachtig magazine dat halfjaarlijks in een grote oplage verschijnt. Boordevol interieur inspiratie, binnenkijkers, handige tips en bijzondere interviews. Samen met het talentvolle design- en marketingteam van Home Made By wordt de content gecreëerd. Hierbij verzorg ik de volledige grafische vormgeving.
MAGAZINE WINTER
OPDRACHTGEVER: EXpresso Fashion
Het modewerk Expresso Fashion brengt ieder kwartaal een inspiratie magazine uit. Hierin staan de nieuwste collecties centraal, worden er stylingtips gegeven en krijgt de lezer ‘een kijkje in de keuken’ van het modemerk. Voor het magazine heb ik van 2014 t/m 2016 de art direction en vormgeving verzorgd.